Fraud Blocker

הדברת פשפשים ופשפש מיטה

אחת הסוגיות אשר אנו נחשפים אלייה באופן קבוע בקרב לקוחות שלנו הוא התבלבלות בין 2 סוגים שונים של מזיקים – פשפשים ופרעושים. למעשה הוזמנו עשרות פעמים לטפל במזיק אחד כאשר הטיפול אשר היינו צריכים להעניק היה למזיק אחר. החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע החשוב ביותר אודות פשפשים, איך הם מגיעים אלינו, פשפש המיטה ודרכי טיפול.

לפני שמתחילים – זה מטוס זה פשפש או שמא זה פרעוש?

על מנת שנצטרך להסביר באופן השטחי ביותר, כאשר אנו מדברים על פרעוש אנו מדברים על חיה אשר נמצאת על גוף הכלב / חתול שלנו וכך מגיעה אלינו. הפרעוש מקפץ ממקום למקום בשונה מן הפשפש אשר נע במהירות. ההבדל בניהם – שמיים וארץ.

אז מה זה פשפש?

נעים מאוד, פשפש! את הפשפש אנו לרוב נראה בתוך רהיטי יד שנייה, מיטות, רהיטים שונים. למעשה בכל מקום אשר יהיו תנאים אופטימליים לגידול בית לפשפשים. צורת הפשפש היא שטוחה, יש להם כנפיים אך למעשה הכנפיים שלהם ללא כל שימוש מאחר והן לא יודעות איך להשתמש בהן. ממבט קרוב אנו נראה שהכנפיים שלה שמוטות. פשפשים ניזונים מדם, לרוב אנו נראה אותם מוצאים בבעלי החיים שלנו כפונדקאי, יקננו בו וימצצו את הדם שלו.

פשפש מיטה – נעים להכיר!

יש אין ספור סוגים של פשפשים, אחד הסוגים הנפוצים והמזיקים ביותר לנו בני האדם – הם פשפשי המיטה. פשפשי המיטה הוא פשפש אשר ניזון מדם של אנשים, דרך היטפלות לבני אדם יכול הפשפש לגדול ולהמשיך לקנן ולהטיל את ביציו בבית. פשפשי מיטה לא נטפלים אך ורק לבני אדם ונטפלים גם לבעלי חיים שונים. פשפשים במהלך שעות האור יחכו ויקננו במקום מסורתם עד שיעבור זעם. בשעות הערב יצא הפשפש ממיקומו ויחפש את הקורבן הבא שלו – לרוב יהיה מדובר בך, הקורא. הפשפש מוצא אתכם דרך קולטנים הנמצאים בגופו ומשדרים לו את חום הגוף שלכם, פשפשים לרוב יעקצו אותכם בפלג גוף עליון – ראש, צוואר וחזה. אך לפעמים יעקצו גם בידיים וברגליים. זמן אכילה של פשפש יכול להגיע עד ל – 5 דקות לקורבן. נסו לדמיין כמה כאלה על הגוף שלכם, אתם כמו הסרט היומי בשבילם!

הבית שלי נקי כמו בית מרקחת – אלינו הם לא יבואו

אנשים רבים נוטים לקשר בין מזיקים שונים לבין הניקיון בבית. זה נכון עבור מזיקים אחרים, לא עבור פשפש או פשפש המיטה. אין ביכולותיו של פשפש המיטה לדעת אם מדובר בבית נקי, בית מלוכלך, בית עם הרמוניה או בית לפני קריסה. זה ממש לא מעניין אותו. מה שמעניין אותו הוא למצוא מקום חמים, לח ובלי אור בו יוכל לקנן, להתרבות ולגדול. וכמובן בשעות הערב להתחיל את "זמן ההאכלה" שלו.

 

אני רוצה לעצור את בעיית הפשפשים בבית שלי אחת ולתמיד!

אנחנו יכולים להבין אותך, פשפשים זה מטרד גדול. הם אולי לא נחשבים לבעייה תברואתית וסוחבים איתם מחלות, אך עקיצות שלהם עלולות לגרום לצריבות קשות בגוף האדם וגרד עז. אף אחד לא רוצה את זה. אנו ממליצים לכם במקרה כזה להיעזר בשירותי הדברה מקצועיים. כאשר מדובר בהדברת פשפשים מדובר במלאכת מחשבת של ממש, הכוללת בין היתר: הזזת רהיטים, בחינת רהיטים שונים, מציאת קנים של פשפשים. לכן צריך להיות בעלי ידע בנושא, הדברת פשפשים נראים לעין ובמקומות גלוים יתן לנו פיתרון זמני, על המדביר להשמיד את כל הפשפשים ממקום הקינון שלהם. בין היתר בתהליך ההדברה נראה: שימוש בטיפולי חום, שאיבת אבק, קיטור והדברה.

 

תפריט נגישות

הצעת מחיר משתלמת!
close slider

צרו איתנו קשר בכל שאלה הנוגעת לנושאי ריסוס, הדברת מזיקים  ונשמח לעמוד לשירותכם.