Fraud Blocker

הדברת נמלות אש וסוגי נמלים נוספים

כולנו מכירים את הנמלות, חיה עיקשת וחזקה שעובדת קשה על מנת להשיג אוכל ולהעבירו חזרה אל הקן שלה. כולנו מכירים את הסיטואציה הזו – אתם מכינים אוכל בבית, השארתם שאריות על השיש, חזרתם לאחר כמה דקות… והצטרפו אליכם חברים חדשים – הנמלים. הנמלים יוצאות ממקום מחבואן ועומלות מהר על מנת להביא את שאריות האוכל שלהם על הקן שלהם. בכל זאת, יש שם המון נמלים רעבות. אף אחד מאיתנו לא נהנה מהנוכחות של נמלים בבית. כיום קיימים למעלה מ – 100,000 סוגים שונים של נמלים, עם זאת בארץ אנו עדים לקרוב למאה חמישים סוגים שונים של נמלים. המחשבה הרווחת היא שכל הנמלים הם אותו דבר, נראים אותו דבר, תפקידם וייעודם דומה היא מוטעית. אילו סוגי נמלים הם השכיחים ביותר, איך ניתן להדביר ואיפה מתחילים?

סוגי נמלים נפוצים

בארץ יש למעלה מ – 150 סוגים שונים של נמלים, עם זאת יש מספר נמלים בשכיחות גבוהה יותר מהשאר:

  1. נמלה בנאית – נמלה בנאית ישראלית היא נמלה שחורה ומבריקה, למעשה הגודל של הנמלות הוא עד 3 מ"מ, כאשר מלכת הקן מגיעה עד לגודל של 7 מ"מ. הנמלה הבנאית היא אוכלת כל – פרחים, פירות, פגרי בעלי חיים, שאריות אוכל שהשארתם להן, בגדול הן לא בוחלות יותר מדי באמצעים. המלכות נראות כמו "הפועלות" כאשר השוני היחיד ביניהן הוא הכנפיים. בחורף כל הקינים של הנמלות הבנאיות נהרסים ולכן הן מחפשות מקור מזון ומים חדש, כתוצאה מכך נכנסות אל בתי מגורים ובניניים על מנת למצוא מקום חדש לבנות בו את הקינים שלהם ולהנות ממזון ומים.
  2. נמלת הקציר השחורה – מדובר בנמלות באורך של 4-10 מ"מ, כאשר המלכה באורך של 13 מ"מ. גם צבעה של נמלת הקציר השחורה היא שחורה מבריקה. נמלת הקציר השחורה חופרת קינים עד 3 מטר מתחת לאדמה ועיקר המזון שלה מגיע מפירות וזרעים שונים. לרוב אנו נראה את הנמלה עובדת בשעות הבוקר המוקדמות.
  3. נמלת אש – נמלת אש הגיעה אליינו היישר מדרום אמריקה, למעשה מדובר באחד הנמלות הפולשות ביותר בעולם. את נמלת האש יאפיין צבע אדום-כתום. הנמלה היא קטנה במיוחד ומגיעה עד לגודל של 2 מ"מ כאשר המלכה יכול להגיע עד ל – 5 מ"מ. לרוב אנו נראה את נמלות האש בגינות, איזורי בנייה, מקומות בהם יהיו שאריות של מדשאות וגזם. נמלת האש מהווה את אחד המטרדים הגדולים ביותר כאשר עקיצה שלהם יכולה לגרום לתגובות אלרגיות קשות מאוד, עד כוויות בגוף.

אל תחכו יותר מדי – היעזרו בהדברה מקצועית

כמו שכבר הספקתם להבין יש למעלה מ – 150 סוגים שונים של נמלות בארץ ישראל. כל אחת מהנמלות מתאפיינת במאפיינים שונים, חלקם אף יכולים לפגוע ברכוש, חקלאות, בני אדם ובעלי חיים שונים. עלינו להבין שהדברת נמלים היא מלאכת מחשבת של ממש, אנו אמורים למצוא את הקן של הנמלים, או את מספר הקנים של הנמלים בבית על מנת לעצור את הבעיה מהשורש. גם אם נדביר את כל ביתנו אך לא נמצא את כל הקינים של הנמלים לא באמת נטפל בבעיה אלא נשים פלסטר לתקופה קצרה. אנו ממליצים לכם להיעזר בעזרתם של בעלי מקצוע על מנת למגר את תופעת הנמלים בביתכם. כמו כן, לאחר הטיפול אנו ממליצים לרכוש אצל המדביר חומרים ייעודים וידידותיים לסביבה למיגור עתידי של רשת הנמלים בביתנו, כך שבמקרה הצורך נוכל לבצע הדברה גם לבדנו לאחר הנחיות מטעם המדביר.

 

 

תפריט נגישות

הצעת מחיר משתלמת!
close slider

צרו איתנו קשר בכל שאלה הנוגעת לנושאי ריסוס, הדברת מזיקים  ונשמח לעמוד לשירותכם.