Fraud Blocker

איך הגיע אלינו התיקן הגרמני ואיך מטפלים בו?

אין ספק כאשר אנו מדברים על תיקנים אנו לא מדברים על משהו חיובי כלל, לרוב מדובר במחדל של ממש אשר עלול להפריע ולהזיק לשגרת החיים היומיומית שלנו. אף אחד מאיתנו לא אוהב ללכת בבית ולהיתקל בתיקנים שונים, זה עוד לפני שנכנסו לתיקנים במוסדות ממשלתיים, מוסדות חינוך, מסעדות, בתי הארחה ועוד. מעבר לנזק תדמיתי ו-ויזואלי הם יוצרים גם נזק כלכלי ותבראותי. אחד התיקנים הקשים ביותר להדברה והנפוצים ביותר הוא התיקן הגרמני. תיקן גרמני הוא תיקן המתרבה בקצב גידול משמעותי לכן יש צורך להדביר אותו עוד לפני שהוא מתרבה.

 הכר את המזיק – תיקן גרמני

תיקן גרמני הינו סוג של תיקן זעיר במיוחד אשר צבעו חום שחרחר, התיקן בעל שני פסים מקבילים אשר מונחים מהראש עד הכנפיים. למעשה, התיקן הגרמני נחשב לאחד התיקנים המזיקים השכיחיים ביותר – אנו רואים אותם נמצאים כמעט בכל מקום, במפעלים, בתי מלון, מסעדות ובתים. התיקן הגרמני עלול להימצא בכל מקום בו יש אוכל (כמו שכבר הצלחתם להבין, כל מקום!).

תיקן גרמני נחשב לתיקן שלא קל להדביר אותו בלשון המעטה, התיקן הגרמני הוא תיקן זעיר אשר יכול להתחבא כליל וקשה למצוא אותו, התיקן הגרמני מטיל כמות גבוהה של ביצים ובעל תקופה קצרה של הגעה לבגרות מינית. התיקן חכם במיוחד ומתעתע גם את ההדברות הטובות ביותר, האמא דואגת להחביא את תיק הביצים שלה, מה שהופך את ההדברה לדבר מסובך יותר כאשר תיקנים חדשים ממשיכים את המורשת שלה כאשר היא בכלל מתה.

הטיפול בתיקן גרמני לא מסתכם אך ורק בריסוס אלא בטיפול המשלב ריסוס, ג'ל ואיבוק לחיסול הביצים אשר עשוים להתפתח לתיקנים עתידייםץ

 הדברת תיקן גרמני – איפה נראה אותו לרוב?

את התיקן הגרמני לרוב אנו נראה במקומות בהם יש מזון רב, בעיקר במטבחים. אנו נראה אותם מקפצים ליד מכונת הקפה, מציצים עלינו מתוך התנורים, בסביבת הכיריים וכל מקום לח וחמים אחר בו הם יוכלו להתמקם. תיקן גרמני נחשב לאוכל כל – הוא לא מבדיל בין זבל לבשר ויכול להסתדר עם הכל. אם צריך התיקנים יאכלו גם פריטים ורהיטים, אף אחד לא אוהב לראות שתיקן נגע לו במשחת השיניים או ניסה לאכול את קרם הפנים שלו…

 תיקן גרמני – איך מטפלים בו?

כמו שכבר הצלחתם להבין, התיקן הגרמני הוא תיקן זעיר וחמקמק אשר מתרבה בקצב מהיר ביותר. כל טיפול בתיקן גרמני צריך להיות טיפול משולב המשלב ריסוס, ג'ל ואיבוק לשם הריגת תיקנים עתידיים.  הדברת תיקן גרמני היא מלאכת מחשבת של ממש וכך אנו צריכים גם להתייחס אליה. ההמלצה היא ליצור קשר עם בעל מקצוע אשר יוכל לבוא ולאמוד את מצב הבית, לחפש את מקום משכנם של התיקנים הגרמניים ולדאוג לסלק אותם כליל. כל מבנה דורש תוכנית עבודה שונה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום לשיחת ייעוץ!

 

 

תפריט נגישות

הצעת מחיר משתלמת!
close slider

צרו איתנו קשר בכל שאלה הנוגעת לנושאי ריסוס, הדברת מזיקים  ונשמח לעמוד לשירותכם.