Fraud Blocker

איך מזהים אם יש לנו חולדות או עכברים בבית?

חולדות ועכברים נחשבים לאחד המזיקים הבעייתים ביותר אשר עלולים לגרום לבעיות תברואה קשות ביותר. איך אנו מזהים אם יש לנו חולדות או עכברים בבית, מה הם דרכי הטיפול ואיך אפשר להדביר? ריכזנו עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי עבורכם.

הדברת חולדות – הכירו את הסימנים

לכולנו בשלב כזה או אחר עולה החשש שיש לנו פולש בחלל, נוכל לגלות האם מדובר בחולדה בעזרת מספר קריטריונים:

  • צואה – אם אנו הולכים בבית ולפתע נתקלנו בשאריות צואה משונות (לא של בעל החיים שלנו) אנו נדע כמעט באופן בטוח שיש לנו אורח בחלל בדמות חולדה. ההמלצה שלנו היא לצלם את הגללים של העכבר ולהתייעץ מול מדביר מקומי.
  • כרסום – אחד הדברים הראשונים שאנו מייחסים לעכברים וחולדות הוא את פעולת הכרסום, עכברים יכולים לכרסם שעות מבלי להשתעמם, יחד עם זאת יש להם שיניים חדות ומיומנות שאין לכל חיה. התחלתם לגלות כל מיני כרסומים ברהיטים שונים בבית? לא היינו ממליצים לכם לחכות יותר מדי זמן.
  • רעשים – והפעם לא מדובר ברעשים מהחדר של הילדים, או של הבעל בזמן סופר קלאסיקו. מכרסמים מתחילים לעבוד בעיקר בלילה, מתחילים לשמוע רעשים באמצע הלילה? צרו קשר עם מדביר.
  • מקומות חשוכים – נסו להיכנס לנקודת מבט של חולדה, אם לא הייתם רוצים שימצאו אתכם סביר להניח שהייתם מתחבאים במקומות חשוכים, מקומות לחים ומקומות בלתי נראים לעין – זו בעצם היה הדרך הטובה ביותר שלכם להתחבא מפני המזיק הכי גדול מבחינתכם – בני האדם. בהנחה ויש לכם את אחד מהקריטריונים שציינו עד כה היינו ממליצים לכם לעשות בדיקה קטנה מתחת למקררים, באזורים חשוכים ונסתרים בבית, מחסן הבית, ספות ושולחנות במטרה למצוא את המכרסמים או עדויות נוספות אליהם.

נתקלתם באחד או מכמה מהסממנים הבאים – יש סיכוי רב שאתם צריכים הדברת חולדות.

הדברת עכברים – רק עם בעל מקצוע

כאשר אנו מדברים על הדברת עכברים עלינו להבין שמדובר במטרד של ממש, התמהמהות שלא לצורך עם הדברת המזיקים עלולה לגרום לבעיה תברואתית גדולה משחשבתם. אנו ממליצים לכם להיעזר בבעל מקצוע מיומן ואמין אשר יעזור לכם למצוא את מקומות המחבוא של העכבר ואף להשמיד את המגפה כליל. בעל מקצוע שידלג על הפרטים הקטנים עלול לגרום למגפה לחזור ולהתפשט אף יותר.

הדברת חולדות ועכברים – כמה זה עלול לעלות לי?

המחיר הוא אינדיודאלי ממקרה למקרה, ריסוס חולדות בבניין יעלו אחרת מריסוס חולדות בדירה פרטית או במפעל. לכן כאשר אנו ניגשים לבעל מקצוע עלינו להגיע אליו עם כל הפרטים אותם אנו יודעים על המזיקים, על החלל ועוד. בהכוונה שלו נוכל למצוא את כל מקומות המחבוא של העכברים ולאמוד את המחיר המתבקש.

 

תפריט נגישות

הצעת מחיר משתלמת!
close slider

צרו איתנו קשר בכל שאלה הנוגעת לנושאי ריסוס, הדברת מזיקים  ונשמח לעמוד לשירותכם.