Fraud Blocker

הדברת מוסדות

כאשר אנו מדברים על מוסדות אנו מדברים לרוב על הדברת מוסדות חינוך, מבנים ציבוריים, מוסדות ממשלתיים ומקומות נוספים רבים. במקרים של התפרצות תיקנים או מזיקים אל מוסדות אנו צריכים לפנות אל חברה מקצועית המתמחה בהדברת מוסדות. החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי.

הדברת מוסדות – לא מתפשרים על הגישה הבטוחה ביותר

כאשר אנו מדברים על הדברת מוסדות אנו צריכים להיות ערניים למספר דברים עיקריים – כמות האנשים שעוברים במוסד ביום וגודל המוסד. בשונה מהדברה ביתית כאשר אנו מדברים על הדברת מוסדות אנו צריכים לוודא שאנו מבצעים הדברה יחד עם חומרים לא מזיקים לסביבה ולא רעילים לאדם כאחד. לצורך העניין בהדברת בית ספר או מוסד ממשלתי אחד המבקרים ו/או התלמידים יכולים להיות אלרגיים אל חומרי הדברה מסוימים, בדיוק לשם כך נצטרך לנקוט במשנה זהירות.

הדברת מוסדות – רשימת עשה למניעת התפשטות מזיקים

לפני שאנו מזמינים בעל מקצוע עלינו לדעת שיש מספר דברים שאנו יכולים לעשות על מנת למנוע ולמזער את כמות המזיקים החודרים אל חלל המוסד. ריכזנו עבורכם רשימת עשה שעלולה לגרום לכם לא להזמין את בעל המקצוע כלל.

  1. כאשר אנו מדברים על מוסדות בהם יש חנות מזון עלינו לבדוק כי כל המזון נארז בצורה אטומה ואין שקיות מזון פתוחות, כמו כן גם לניקיון האזור.
  2. פינוי זבל – אחד הדברים החשובים ביותר גם מבחינה תברואתית וגם מבחינה ויזואלית הוא פינוי הזבל במוסד, עלינו לדאוג לפנות מספר פעמים ביום את הזבל בפחים לפני שעולים על גדותיהם ומזמנים מזיקים שאנו רוצים להימנע מהם.
  3. צמחייה ומדשאות – שימו לב שאתם דואגים לטפל בצורה הטובה ביותר באזור המדשאות והצמחייה שלכם. כאשר אנו מדברים על צמחייה אנו עלולים לדבר על גם על סבכים וצמחייה פרועה הנמצאים מסביב למוסד שלכם. על מנת לטפל בצורה הטובה ביותר במדשאות שלכם הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה תברואתית היינו ממליצים לכם להיעזר בבעל מקצוע.
  4. בדיקת גללים שגרתית – תוכלו לבדוק באזורים בהם מצטברת לחות גבוהה, בארונות אחסנה ובאזורים שונים. בהנחה ומצאתם גללים זה הזמן להתחיל במלאכה…
  5. איטום חורים – דבר נוסף חשוב הוא לדאוג לאטום חורים בחלל המוסד, חורים בקיר ובמקומות שונים עלולים להעיד על בעיית מזיקים או לחילופין לתת למזיקים דרך לחדור אל החלל.

אלו הם הדגשים החשובים ביותר כאשר אנו מדברים על פעולות מנע של חדירת מזיקים למוסד שלכם.

הדברת מוסדות – מלאכת מחשבת של ממש

הדברת מוסדות היא מלאכת מחשבת של ממש, אף אחד מאיתנו לא רוצה לעשות זאת לבד. לכן נצטרך חברת הדברה מקצועית אשר יכולה לטפל בעניין ההדברה בצורה הטובה ביותר יחד עם חומרים ידידותיים לסביבה ולאדם כאחד. מזמינים אתכם עוד היום לשיחת ייעוץ.

 

 

 

תפריט נגישות

הצעת מחיר משתלמת!
close slider

צרו איתנו קשר בכל שאלה הנוגעת לנושאי ריסוס, הדברת מזיקים  ונשמח לעמוד לשירותכם.