Fraud Blocker

הדברת מפעלים – מלאכת מחשבת של ממש

הדברת מפעלים נחשבת לאחת הפעולות החשובות ביותר במפעל הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה תברואתית, הדברת מפעלים היא אחד הדברים הנפוצים ביותר בארץ ובעולם כאשר המטרה היא למנוע ואף למגר כליל התפתחויות של מזיקים בחלל המוסד שלכם. כאשר אנו מדברים על מפעלים אנו מדברים על ריבוי של חומרי ניקוי, חומרי ייצור, בטונדות ושאריות מזון אשר משמשות כמזון למזיקים רבים. הדברה במפעלים היא מלאכת מחשבת של ממש וכך יש להתייחס אליה, על מנת למגר ואף להשמיד כליל את הופעתם של כל המזיקים עלינו לפעול במספר דרכים ובמקצועיות רבה. בנוסף, יש צורך בתחזוק ופעולות אשר ניתנות לעשות גם על ידי בעל מקצוע וגם על ידיכם לשם שימור המצב החדש ונטול המזיקים.

הדברת מפעלים – לא כמו הדברה משרדית

שונה מהדברה משרדית אשר אותה ניתן לעשות יחד עם תכשירים הנקנים מראש מחנויות רנדומליות או בהכוונה של בעל מקצוע, כאשר אנו מדברים על הדברת מפעלים אנו מדברים על הדברה מקצועית אשר צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום, מפעלים רבים צורכים שירותי הדברה באופן שוטף ולא רק כהזמנה חד פעמית.

הדברה נכונה – הדברה עם רשומות

אנו מאמינים שאחת הדרכים הטובות ביותר להדברה היא יחד עם סדר וארגון בצורת רשומות המתעדות את הנעשה בכל פעם. דרך רשומות נוכל לתעד בצורה טובה את המקומות בהם היו בעיות מזיקים, חשד למזיקים עתידניים בכל המפעל. בנוסף נוכל לבחון איך שיטות שונות של הדברות עזרו לנו להילחם במזיקים השונים תוך כדי ניהול רשומות והצגת מצב לפני ואחרי. בנוסף, גם למקרה עתידי של ביקורות במפעל תוכלו להציג אסמכתאות המציגות הדברה קבועה יחד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

כמובן שכל אלו הם לא תחליף להדברה מקצועית יחד עם חומרים ידידותיים לסביבה ובעל מקצוע בעל ניסיון בעולם המפעלים.

הדברת מפעלים – לרוב לא רק "חד פעמי וגמרנו"

כאשר אנו מדברים על הדברת מפעלים חשוב להבין שבשונה מהדברת בית או משרד לא מספיקה גישת "חד פעמי וגמרנו", עלינו להבין שמפעל דורש תחזוקה שוטפת. בדיוק לשם כך עולה הצורך בחברה מקצועית המחזיקה במכשור וטכנולוגיה מתקדמת לשם הדברת המפעל שלכם. אנו מאמינים שהדברה נכונה לא מסתכמת אך ורק בחומרים איכותיים ובעלי מקצוע מהשורה הראשונה אלא גם בהסברה. אנו דואגים לספק הסברה נכונה אל מול המנהלים ועובדי החברה כך שגם הם יוכלו להיות חלק מתהליך ההדברה ושימור המצב החדש.

הדברת מפעלים – כמה יעלה לי כל התענוג?

כאשר אנו מדברים על מחיר של הדברת מפעלים עלינו לדעת שהמחיר שונה משמעותית ממפעל למפעל, בהתאם לסוג המפעל, גודל המפעל, סוגי המזיקים ועוד. לכן כאשר אנו רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת עלינו לשלוח בעל מקצוע לשיחה איתכם על מנת לאמוד את גודל המפעל, סוגי המזיקים ועלות חומרי ההדברה. אנו מזמינים אתכם עוד היום להתקשר אלינו ולקבוע את פגישת ההדברה הראשונה!

 

 

תפריט נגישות

הצעת מחיר משתלמת!
close slider

צרו איתנו קשר בכל שאלה הנוגעת לנושאי ריסוס, הדברת מזיקים  ונשמח לעמוד לשירותכם.