Fraud Blocker

סוגי טרמיטים והטיפול בהם

הדברת טרמיטיםטרמיטים נחשבים לאחד הבעיות הגדולות ביותר בקרב מזיקים בעולם, בארצנו שטופת השמש הטרמיטים יכולים לעורר מגפה של ממש. למעשה הטרמיטים מהווים מטרד לאדם ולסביבה כאחד החל מאכילת רהיטים העשויים עץ בבית, אכילת כבלי חשמל, קירות ושאר ירקות.

ובפינתנו החדשה – הכר את הטרמיט

טרמיטים למעשה הם מזיקים הקיימים עוד מתקופת המקרא, המראה של הטרמיט נראה משהו על הגבול בין נמלה לג'וק, אך עלינו להבין שלא מדובר באף אחד מהם. הטרמיטים אוהבים חברה, גם את חברת האדם וגם את חברת הטרמיטים האחרים – מקום מגורם של הטרמיטים לרוב הוא מתחת לקרקע בו הם מנהלים מקדש של ממש עם היררכיה מסודרת כאשר המלכה היא זאת שאחראית על כל המתחולל. אתם בטח שואלים את עצמכם "אם הם נמצאים מתחת לקרקע מה להם לחפש בחוץ?", הטרמיטים דואגים לעלות מספר פעמים ביום על מנת לחפש מקורות מזון אותם הם יוכלו להביא אל מקום מושבם, ממש בדומה לנמלים המסורתיות אותם אנו מכירים. טרמיטים אוכלים מוצרי עץ החל מרהיטים ועד שלד הבית, אנשים רבים מכירים את הטרמיטים כמזיקים שעלולים להזיק ליסודות הבית עד החרבה רצינית.

הכר את הטרמיט – סוגי טרמיטים

בארץ ישראל ישנים כ – 7 סוגים של טרמיטים, את רוב הטרמיטים אנו נראה בעיקר בדרום הארץ ובשפלה. עם זאת יש מספר טרמיטים נפוצים ביותר במדינתנו שטופת השמש:

  1. טרמיט חוטמי – טרמיט זה ימצא לרוב באזור עמק הירדן, מעלה אדומים ואילת – אורך הטרמיט עלול להגיע עד ל כ – 5 מ"מ כאשר יש לו בליטה על המצח, לסת מעט ארוכה וחמישה מפרקים.
  2. טרמיט ארץ ישראלי – הוא למעשה הטרמיט הנפוץ ביותר, גם הוא בעל לסתות ארוכות במיוחד. עיקר מזונו של הטרמיט הוא עצים, רהיטים ומזיק לבני אדם ולרכוש כאחד.
  3. טרמיט וימן – טרמיט וימן שונה מחוטמי וארץ ישראלי הוא בעל לסתות קצרות במיוחד, בעל שן אחת בלבד.

הכר את הטרמיט – סוגי טיפול

אנשים רבים נוטים להאמין שהדרך הטובה ביותר להדביר את הבית שלהם היא בשיטת "עשה זאת בעצמך". במקרה הטוב יתייעצו עם מדביר לפניי על הנחיות הדברה, חוקים וחומרים ידידותיים לאדם ולסביבה כאחד, במקרה הרע ילכו לחנות הראשונה ויקנו משם כל מה שבא ליד. ההמלצה שלנו במקרה של טרמיטים היא לא להתגרות בגורל ולדבר עם בעל מקצוע מיומן בהדברת טרמיטים שיוכל לבדוק בצורה הטובה ביותר מה המצב של הטרמיטים בביתכם, לכו תדעו אולי מסתתרת לכם מושבת טרמיטים מתחת לבית….

הטרמיטים הם מטרד עצום לסביבה ולאדם וכך גם אמור להתנהג איתם – במקצועיות יתרה. חוששים שיש לכם מכת טרמיטים בבית? אל תתעכבו יותר מדי, הקדימו את המאוחר ופנו אלינו עוד היום לשיחת ייעוץ!

 

 

תפריט נגישות

הצעת מחיר משתלמת!
close slider

צרו איתנו קשר בכל שאלה הנוגעת לנושאי ריסוס, הדברת מזיקים  ונשמח לעמוד לשירותכם.