Fraud Blocker

מה זאת הדברה ירוקה?

כיום אחת הדרכים הבטוחות והיעילות ביותר לשמור על הסביבה בצורה הטובה ביותר במהלך הדברה הוא שימוש בהדברה ירוקה, אנשים רבים מכירים את הדברה זו בשם אחר – הדברה אורגנית. למעשה, הדברה אורגנית היא גיבוב של מספר טכניקות אשר המטרה שלהם היא ביצוע הדברה ירוקה בחלל. הדברה ירוקה קיימת מזה עשרות שנים אך בשנים האחרונות אנו רואים עלייה מתמדת בכמות האנשים אשר מחפשים מצד אחד להרחיק את המטרד ומצד שני לא לפגוע בסביבה. בהדברה ירוקה נוכל לבצע הדברה לעכברים, חולדות, עקרבים, תיקנים, יתושים, נמלים ולכל סוג של מטריד אשר עולה לכם לראש.

הדברה ירוקה – פעולה מונעת

הדברה ירוקה היא הדברה אשר מטרתה לשמור על הסביבה מפני מזיקים ומטרדים, הדברה זו יכולה להתבצע בצורה אלקטרונית או באמצעות חומרים מרחיקים, במקרים מסוימים משתמשים גם בפתיונות ידידותיים לסביבה אשר גורמים ללכידת האובייקט ללא פגיעה בתוחלת החיים שלו. הדברה ירוקה יכולה להיעשות באמצעות חרקים, אמצעים אלקטרוניים ומוצרים ידידותיים לסביבה.

הדברה ירוקה – יתרונות רבים לה

כאשר אנו מדברים על הדברה ירוקה אנו מייחסים לה יתרונות רבים. היתרון המשמעותי הראשון הוא החומרים איתם אנו משתמשים לשם ההדברה. כל החומרים הם חומרים ידידותיים לסביבה ולא מהווים בשום מקום בעיה עבור בני הבית וחיות המחמד. (כבר לא חייב להוציא את כל הבית למלונית בשביל הדברה ביתית). יתרון נוסף ומשמעותי בדבר הדברה ירוקה הוא שהחומרים לא מהווים סכנה אפילו למזיקים אותם אנו רוצים להעיף. בהדברה ירוקה נוכל לבחור אם נרצה להרוג את המזיקים או שמא נחליט רק להוציא אותם מאזור המגורים שלנו ולחוס על חייהם – יתרון משמעותי שהופך את עולם ההדברות הירוקות לפופולרי מיום ליום.

הדברה ירוקה – איך לבחור את המדביר המושלם?

כאשר אנו מדברים על הדברה ועל הדברה ירוקה בפרט אנו צריכים להבין שלא כל אדם שמציג את עצמו כבעל מקצוע יכול לבצע את המלאכה בצורה הטובה ביותר. דבר ראשון אותו נצטרך לברר הוא האם יש למדביר רישיון מדביר, תוכלו לאמת את הרישיון באתר של המשרד להגנת הסביבה. בנוסף לרישיון, היינו מציעים לכם לבדוק אודות אותו מדביר דרך מנועי החיפוש, הרשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדין) ואף במקרה הצורך לבקש לדבר עם מספר אנשים מחוג לקוחותיו, אלו יוכלו להעיד בצורה הטובה ביותר על השירות שהוא נותן.

דרך נוספת להגיע אל המדביר המושלם היא דרך חברים, רובנו משתמשים בשירותיו של מדביר בשלב כזה או אחר, תוכלו לשאול חברים, קולגות לעבודה ואף את חבריכם בפייסבוק אודות מדביר אשר מבצע הדברה ירוקה. דרך המלצות ברוב המקרים תגיעו לאדם הטוב ביותר.

זה הזמן שלכם לשאול את עצמכם איזה סוג הדברה אתם מחפשים, הדברה לא מקצועית יחד עם עשרות כימיקלים המזיקים לאדם, לבעלי החיים בבית ולמזיקים או הדברה ירוקה אשר שומרת על כולם ומרחיקה את המטרידים הרחק מאיזורנו.

 

 

 

תפריט נגישות

הצעת מחיר משתלמת!
close slider

צרו איתנו קשר בכל שאלה הנוגעת לנושאי ריסוס, הדברת מזיקים  ונשמח לעמוד לשירותכם.